ن ر و ژ

اساسا از آدمهایی که روال زندگی روتین و گل و بلبلشان بهم نمیخورد متنفرم.. از این روست که از حادثه نروژ عجیب دل خنک است.. یمن و بحرین و لیبی و مصر و عراق و افغانستان و فلسطین و.. پاراچنار کشته بدهند و تو…آهای! انسان مدرن و با کلاس اروپایی!.. زخم درد دارد هان؟؟ خون چه رنگی است؟؟

آهای! فاکس نیوز! سی ان ان! یورو نیوز! بی تابی مادران نروژی را هم میتوانید سانسور کنید؟چندصد بار جیغ و ناله دختر بلوند را کنار ساحل نشان دادید؟؟

و اما صاحب این عکس.. آمریکا طبق معمول چسباندش به مسلمین! رفقای رسانه ای هم تمام تلاششان را میکنند ضد اسلام بودنش را ثابت کنند.. مهم نیست.. هرچه و هرکه بوده ناز شستش..

آنهایی هم که اعدامش.. که چه عرض کنم! جنگل است دیگر! ته تهش ۲۱ سال زندان برایش میبرند، ناز شستشان!

اللهم اشغل ظالمین بالظالمین..

پ.ن: در پی اعتراضات به این نوشته ، بنده برای درک مطلب اضافه میکنم که:

بنده از ریخته شدن خون مردم جگرم خنک نشد! از آشنا شدن دولتمردان اروپایی با بوی خون خوشحالم.. و اگر این طور نبود نمی گفتم دست آنهایی که این جانی را مجازات میکنند درد نکند..
و سوالی دارم..

 صحنه های زلزله در ژاپن را هم ما از تلوزیون دیدیم هم مردم کشور دیگری.. مثلا همین ترکیه.. به نظر شما ما بهتر درک میکردیم یا ترکیه ای ها؟.. چون ما تجربه بم را داشته ایم..
مردم اروپا سرشان به کار خودشان است و خبر ندارند -شاید- که دولتمردان همین نروژ چه سهمی در این جنایتهای منطقه ما دارند.. اولا اخبارشان سانسور میشود و ثانیا در صورت اطلاع لمس و درک نمیتوانند بکنند.. حال میفهمند زخم درد دارد.. صدای انفجار ترس دارد.. داغ عزیز سوز دارد.. خوشحال از بیداریشان هستم نه تلفاتشان!
نکته آخر اینکه انفجار در ساختمان نخست وزیری بوده! بله میدانم با اسلحه هم کشتار کرده.. کشتار را محکوم میکنم اما ساکت نمینشینم و میگویم این جانی از(به قول خودشان) قلب تمدن و فرهنگ برخواسته..

وقتی میگویم جنگل است شوخی نمیکنم! جنگل است! ۲۱ سال زندان..

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *