رییس جمهور حقوقدان، در میدان جنگ با نیمی از مردم کشور

بر افراطیون پیروز خواهیم شد !

۱- رییس جمهور در نطقش در مجلس شورای اسلامی ۴۹٫۵ درصد که به وی رای نداده اند را طرفدار افراط ، خشونت، خودرایی، و بی تدبیری معرفی می کند .
http://goo.gl/i82342  ( آبان ۹۲)

۲-  ترکان ، مشاوره ویژه رییس جمهور، ۴۹٫۵  درصدی که به دولت رای نداده اند ،  را طرفداران بی قانونی و قانون گریزی معرفی می کند
http://goo.gl/fWcFLv ( دی ۹۲)

۳-  رییس جمهور ، دولتمردان و رسانه هایشان در ۶ ماه گذشته افراطیون را  کاسبان تحریم ، هم جبهه با اسراییل ، بی سواد ، بی شناسنامه و بی هویت و … معرفی می کنند .

۴- رییس جمهور در نطق تلویزیونیش ، بعد از تهدید افراطیون به افشاگری از لزوم به صحنه آمدن مردم در مواجهه با مخالفانش سخن می گوید .
http://goo.gl/szTqY8

۵-  رییس جمهور در آخرین نطقش در ایلام : در برابر افراط و افراطیون پیروز خواهیم شد.
( ۱۸ اردیبهشت ۹۳) http://goo.gl/GLo8uM

رییس جمهوری که به بهانه وحدت ، خواستار بازگشت بدون محاکمه فتنه گران به عرصه اجرایی و سیاسی کشور است ، فقط در کمتر از ۱ سال از روی کار آمدنش با رای ۵۰٫۷ دهم درصدی ، اینگونه سردمدار  تفرقه انگیزی و تکه و پاره کردن و دوقطبی  نمودن جامعه شده  و با برچسب زنی ، توهین وتحقیر بخش زیادی از مردم کشور، اقدام به نفرت پراکنی در میان مردم و جامعه می کند.
حال امروز هم به مثابه سرهنگی که در میدان جنگ  سخنرانی می کند ، برای شکست دادن نیمی از مردم کشورش  ( که به زعم وی چون طرفدار وی نیستند، پس افراطی هستند)  لغز خوانی و کری خوانی کرده است …
متاسفانه از سمت دولت اصلا بوهای خوبی به مشام نمی رسد …

پینوشت :
۱-میدانید سیاست تشدید شکاف ها ، دوقطبی کردن جامعه و تفرقه پراکنی و حکومت در بستر این شکاف ها و تفرقه ها متعلق به چه کسانی است دیگر ؟!

۲- مطلب اقتباسی است

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *