ببخشید شما؟؟

 همه مان زمانی که از مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره)  به منزل برگشتیم و مراسم را در خبر ۱۴ دیدیم متوجه امری غیر طبیعی شدیم..  حضرت آقا دارند سخنرانی میکنند و عده ای از شخصیت های تراز اول نظام روی سکویی کنار جایگاه سخنرانی نشسته اند:

 از سمت چپ به ترتیب

۱- سید حسن مصطفوی

۲- آیت الله مهدوی کنی (رییس مجلس خبرگان)

۳- احمدی نژاد (رییس جمهور)

۴- آیت الله آملی لاریجانی (رییس قوه قضاییه)

۵- هاشمی رفسنجانی (رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام)

۶- آیت الله هاشمی شاهرودی

۷- آیت الله جنتی (رییس شورای نگهبان)

۸- علی لاریجانی (رییس مجلس شورای اسلامی)

۹- موسوی بجنوردی (؟؟)

۱۰- رحیمی (معاون اول رییس جمهور)

نفر دوم از راست

دوربین دوم که به سمت جمعیت است عده زیادی از مسولین نظام همچون وزرا و فرماندهان ارشد نظامی را آن پایین در صف اول که با یک میله سفید از جمعیت جدا شده نشان میدهد.

دوربین سوم. پشت میله سفید بازهم چهره های آشنا.. نمایندگان مجلس و …

به تدریج که دوربین به عمق جمعیت حرکت میکند از چهره های معروف و معروفیت چهره ها کاسته میشود.. تا جایی که یکدست امت حزب الله دیده میشوند..

دوربین چهارم که فضای باز و بیرون جایگاه را نشان میدهد باز هم یک پارچه امتی را نشان میدهد که در اوج گرما و زیر آفتاب سوزان دل به سخنان سید علی خمینی.. ببخشید! خامنه ای سپرده اند و شهید داده اند و تحریمها تحمل کرده اند و اغتشاشها جمع کرده اند و راهپیمایی ها کرده اند و ساندیس ها گرفته اند و بصیرت ها دارند و به فرمان رهبر دندان روی جگرها گذاشته اند و نفس منحوس فتنه گران را در شهرشان تحمل میکنند و منحرفان را در دولت می بینند و پیش گویی وقیحشان را میشنوند و “انقلاب را در دست نا اهلان و نامحرمان” می بینند و دم نمیزنند و…

کجا بودم؟ آها! امری غیر عادی که همه مان متوجهش شدیم.. فردی که غیر از یک نام چیزی از ایشان در دستمان نیست آن بالا چه میخواهند؟ اصلا ایشان جلوتر از آن میله سفید چه میکنند؟ اصلا تر! چرا زیر سقف هستند و سایه بالای سرشان هست؟ صبر کنید.. چهره شان برایم آشناست.. آها یک عکس از ایشان پیدا کردم. عکس از یک میز در مجلس عروسی است و محمد خاتمی و میرحسین موسوی و کرو.. ئه! اینها که سران فتنه اند! او با اینان چه میکند؟ طرف دیگر میز.. بگذریم!به به!

نخیر الان که بیشتر میگردم عکسهای بیشتری از او با سران فتنه میابم.. اصلا عکس تکی از او نیست!

برگردیم به اصل موضوع.. فردی که جز یک نام و چند عکس چیزی از ایشان در دستمان نیست آن بالا چه میکنند؟ اصلا ایشان که عکس تکی ندارند و هرچه هست با سران فتنه است در مراسم چه می کنند؟ داخل که مسولین اند بیرون هم امتی که گفتم.. او در حرم امام چه میخواهد؟ این نکبت در چند قدمی آقای ما چه غلطی می کند؟ نفس آلوده اش آقایمان را اذیت کرد چه؟ چه کسی او را اینجا راه داده؟ اوه گویا به اسرار مگو نزدیک شدم! صلوات بفرستید!

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *