انقلاب های اسلامی و تحلیل دولت ما

دستگاه دیپلماسی دولت با امریکایی تلقی کردن تحرکات مردمی منطقه تا دو سه روز اخیر عدم تحرک خود را توجیح میکرد برای این موضوع به این مطلب صباح الخیر! نیز میتوانید مراجعه کنید

نکاتی در رد کردن فرضیه آمریکایی بودن انقلاب های منطقه

۱- شعارها و تحرکات و تابلوهای این انقلابها هیچکدام به نفع امریکا نبوده و بالعکس مواردی از آتش زدن پرچم امریکا یا اسراییل مشاهده شده

۲- تاریخ نشان میدهد امریکا هیچگاه توانایی کشاندن جمعیت به این بزرگی را به خیابان ندارد..

۳- جنس جمعیت اغلب از مستضعفین و مذهبی ها هستند

۴- با فرض غلط بودن هر سه نکته قبل امریکا توان پیاده کردن هماهنگ این جریان را در چند کشور آنهم همسایه ندارد

۵- سود امریکا تا اینجای کار چه بوده؟

 اما شنیده های موثق حاکی از آن است که جریان انحرافی باتوجه به تحرکات سوریه(شام) این انقلاب ها را زمینه ظهور دانسته و منتظر خروج سفیانی از شام است! لذا ترجیح میدهد بگذارد خود حضرت وارد اقدام شوند و بهتر است ما مانع ظهور نشویم!!

گروهک فرقان حرفشان چه بود یادتان هست؟ قیام وظیفه ما نیست! آقای خمینی با این کارهایشان سعادت زیارت حضرت را دارند از ما میگیرند! دارند مانع ظهور میشوند!

نوع کم خشونت ترشان حجتیه را که به خاطر دارید؟ ظهور حضرت را با جمع آوری فساد عقب نیندازید فقط تمام هم و غمتان این باشد که به ایمان خودتان لطمه ای نخورد!

این تفکر باعث شد تا بعضیهاشان کمی منحرف تر به این فکر کنند که با کمک به شیوع و رواج فساد ظهور نزدیک تر شده و احتمال سعادت زیارت حضرت بیشتر میشود. فقط ایمان خودمان ختشه ای نیابد!

سوال: ظهور حضرت مهم تر است یا خشنودی حضرت؟ با فرض درست بودن همه تفکرات عجیب و غریب حجتیه.. اگر العیاذ بالله ظهور را نزدیک کردیم یا به قول دوستان حضرت را ظهوراندیم.. چه داریم در جوابش بگوییم وقتی که میگوید از مظلوم دفاع کردید؟ امر به معروف و نهی از منکر و جهاد و تولی و تبری فقط برای بعد از ظهور من است؟ یعنی نیمی از فروع دین شما بعد از ظهور من فعال میشود؟

امام خمینی(ره):

شما فکر کنید بعد از ظهور حضرت صاحب چه کار میکنید؟… خب آن کار را همین الان بکنید!.. حضرت به وقتش می آید!..

 

مطالب مرتبط

۲ دیدگاه‌

  1. Avatar پرستار گفت:

    سلام
    خداوند خیرتان بدهد. برای سلامتی و سعادت شما دعا می کنم. لطفا به کار خوبتان ادامه بدهید.
    پایدار باشید

  2. Avatar Roz گفت:

    منبع سخن اخر که از امام خمینی گذاشتید کجاست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *