سوال دوم از جناب توکلی

سوال اول

سوال دوم از جناب توکلی که فرصت نشد در دانشگاه بپرسم:

قریب به یک سال و چهار ماه پیش نامه ای خطاب به یکی از مسئولین منتشر شد و در آن اتهاماتی به وی وارد گردید. که البته رابطه شما با آن مسئول تیره و تار بوده و هست. کاری به محتوای آن نامه و مبدا و مقصدش ندارم. اما پایگاه خبری الف روز بعد از انتشار نامه ، یادداشتی منتشر کرد که در بند ۳ آن گفته شده بود. اتهامات وارده باید صحت و سقمشان بررسی شود و در صورت درست بودن ، نهادهای امنیتی باید در مقبل درز این اطلاعات پاسحگو باشند!….

متوجه نکته نهفته نشدید؟.. دوباره بخوانید!…

آیا در صورت درست بودن اتهامات ، باید فرد اتهام زننده مورد بررسی قرار گیرد یا فرد متهم؟! بله درز این اطلاعات به وقت خود باید بررسی شود اما در این مقاله پایگاه الف هیچ اشاره ای به رسیدگی به متهم نشده!
نکته جالب ، بند بعدی این نوشتار است که: ۴-عدم برخورد مناسب در این موضوع باعث می شود ادامه این روند تحلیل های غیراخلاقی که ملغمه ای از اطلاعات درست و نادرست است دامن بسیاری دیگر از مسئولین را بگیرد که طبیعتا عواقب ناگوار آن به گردن کسانی است که در برخورد با این موضوع اهمال می ورزند.

خب با فرض درست بودن اتهامات وارده به نفر اول ، چه ایرادی دارد اتهامات به نفرات بعدی نیز بررسی شود؟
درست است.. کسی که باید به پرونده آقایان رسیدگی کند نویسنده آن نامه نیست ، اما فارغ از اینکه چه کسی دارد میگوید ، اینکه چه دارد میگوید باید فراموش شود؟

آنرا که حساب پاک است…

وَمَا نُرْسِلُ الْمُرْسَلِینَ إِلاَّ مُبَشِّرِینَ وَمُنذِرِینَ فَمَنْ آمَنَ وَأَصْلَحَ فَلاَ خَوْفٌ عَلَیْهِمْ وَلاَ هُمْ یَحْزَنُونَ

۴۸ انعام

………………………………………………….

پ.ن ۱: امیدوارم که بنده را به واسطه مربوط کردن به نویسنده آن نامه، بایکوت نکنید ، چرا که از شیوه نگارش، کاملا تفاوت مشخص است. ایشان سند می آورند و من دلیل ، ایشان استناد میکنند و بنده استدلال.

 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *